lördag 23 augusti 2014

Tjoho, minus igen :)

Idag var det dags för veckans vägning. Hade en bra känsla, men ändå så svårt att veta... Vågen visade -0,5 kg! Det är jag väldigt nöjd med, så länge jag går ner är det väldigt bra! Nu har jag gått ner 5,7 kg på 5 veckor. Jag känner mig smalare, det märks också på mina kläder :) Men det roligaste är att personer i min omgivning säger det till mig, att det syns att jag har gått ner och är jättefin. Det värmer så otroligt mycket :) 

Idag var vi på mitt kusinbarns 1-årskalas, min mormor var där och hon kom fram till mig med ett stort leende på läpparna och sa: Åh vad du är fin! Man ser på dig att du har gått ner flera kilo, åh så fin du är. Och så fick jag en kram :) Min underbart fina mormor ❤️ Tack!

Nu är vi hemma igen, barnen sover, så nu blir det mys framför tv:n. Ljusen är tända, precis som det ska vara :) Tror vi tittar mer på "The Killing", går ingenting på tv:n som vi följer (inget med än Idol typ).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar