onsdag 20 augusti 2014

Lite shopping

Idag lämnade jag Minnah vid 9 på förskolan. Hon är fortfarande lite blyg när vi kommer på morgonen, hon vill inte riktigt gå in själv. Så jag följer med henne in och ser till så hon startar med någonting. Det brukar gå väldigt fort :) Sen drog jag och William först till Maxi för lite veckohandling, efter det åkte vi vidare till Kungsmässan. Skulle leta efter en present till mitt kusinbarn som fyller 1 år på lördag. Hittade jättefina kläder på HM... Hittade också väldigt mycket fint till Minnah som fick följa med hem ;-)


Västen hade jag redan bestämt mig för! Min syssling köpte den till hennes tjej precis och jag föll direkt för den! Den måste ju bara Minnah ha också :) Ni som känner mig väl vet att jag ÄLSKAR blåa rosor! Mössan (rosa, ja det fick det bli) är såå söt! Med rosetten och allt :) Sen fick det bli lite annat också. Hittade ingenting till William, fanns inget alls i min smak. Orkade inte gå in i några andra affärer, hade maten i bilen så kände att jag var tvungen att åka hem. Men bara bra det, annars hade det blivit ännu dyrare ;-)

När jag hämtat Minnah på förskolan åkte blöjan av direkt och trosor på. Från 14:30-19 hade hon trosor och hon kissade 2 gånger på pottan! Inga olyckor idag heller!!! Så otroligt duktigt av henne :) Är så stolt över min lilla stora tjej ❤️

Nu sover barnen, Viktor är och tränar = EGENTID! Har precis kokat mig en kopp te med smak av äpple och kanel. Mitt höst och vinterte! Är det höst nu tro?! Känns så i alla fall, vädret är ingen höjdare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar