fredag 29 augusti 2014

Träningsvärk

Igår när jag lämnade Minnah så ville hon inte alls, igen. Jag tror att det har blivit såhär av flera olika anledningar. Dels för att vi haft ett långt sommarlov på 6 veckor, men också för att Minnah har blivit så fäst vid William så det är inte kul för henne att se oss två gå iväg. Men den sista saken, som jag tror har mest betydelse, är att det nu är två vikarier på Minnahs avdelning. Det är bara en ordinarie där och det märks på Minnah. Det slutade en precis innan sommaren som fick jobb på lågstadiet och sen är det en borta som har opererat handen. Men just för stunden är det lite förvirrande för barnen och det märks så mycket på Minnah. 

Efter att jag lämnat henne blev det en pw för mig och William. När vi kom hem körde jag lite styrka från min bok med Olga Rönnberg. Har egentligen velat träna med hjälp av den boken mycket mer, men det har liksom inte funkat. Hoppas på att kunna köra på med den mer nu för att få tillbaka lite styrka. Det känns i kroppen idag iaf, jag har lite träningsvärk :) Det känns så gött! Imån är det vägning, ska bli spännande att se hur denna veckan har varit! 

Igår efter att vi ätit mellanmål så gick vi ut på tomten i det härliga vädret. Måste passa på när det är soligt och varmt! William sitter så bra i vagnen nu när jag har tagit bort liggdelen, gillar verkligen syskonvagnen. Emmaljungan däremot är jag väldigt sugen på att byta ut! Gillar den inte alls längre...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar