måndag 18 augusti 2014

Namngivning

Igår hade vi namngivning för vår älskade William ❤️ Allting startade bra genom att William sov 1,5 timma i sträck en stund innan alla kom!! Helt otroligt bra tyckte jag, han som aldrig sover annars. Det här blir toppen! Nja... William blev bara mer och mer ledsen ju fler som kom, ljudnivån steg och han blev helt förstörd. Han var så ledsen :(  Försökte lugna honom, men det var inte lätt. Tillslut gick det att amma honom lite och få honom någorlunda lugn så vi kunde starta.

Mina två syskon är faddrar för Minnah och de ville även vara det för William. Är så glad att de vill vara faddrar till mina barn. Även fast vi inte har haft något dop för några av våra barn, så vill vi ändå ha faddrar. De fick läsa varsin dikt till William och jag blir som vanligt alldeles tårögd och rörd när jag hör så fina ord läsas till mitt barn. 

Även fast jag hade velat att William skulle vart gladare och lite andra saker runt om skulle "klaffat" bättre, så är jag otroligt nöjd med vår dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar