söndag 10 augusti 2014

Barnvakt

Nu ligger båda barnen och sover i sina sängar :) Jag var och hämtad Minnah hos mina föräldrar förut och det har gått så bra! Helt underbart att höra att hon har "skött" sig och att de har haft roligt. Minnah fick baka bullar i går och hon visade upp dem så stolt för oss idag! De har busat, läst böcker, lekt i sandslådan, gungat... De har gjort massor! Så skönt att höra at allt har gått bra och likaså natten. 

Vi åkte till ikea direkt efter att vi lämnar Minnah hos mina föräldrar igår. Vi köpte sängbord (JA, ÄNTLIGEN!), ljus, tavelhyllor, ljus, ramar, vaser och lite plastblommor. Här ska det fixas! Sen blev det systemet och ÖB efter det, det skulle handlas till Williams namngivning nästa helg. Så skönt att få det fixat tillsammans! 

Viktor har både igår och idag fixat med lister, trösklar och dörrfoder nere i hallen och vid utgången till baksidan. Såå jäkla bra blev det och så skönt att få det fixat!! Nu kan vi äntligen börja fixa med det sista där nere, lite inredning :)

Just det, vägde mig ju i går morse också :) -0,9 kg!! Så efter 3 veckor har jag nu gått ner 4,8 kg! Hurra vad bra! Bara att kämpa på och hoppas på ett bra resultat nästa vecka också :D

Nu blir det golf (!?!) på tv:n... Får se hur länge jag orkar! Heja Stenson!

1 kommentar:

  1. VAD BRA ATT DU REDAN GÅTT NER SÅ MYCKET!!!! HEJA DIG :D:D:D Kram Syster

    SvaraRadera