tisdag 12 augusti 2014

K A F F E

Vilken natt! William har i två dagar nu sparkat mycket med benen när han sover. Inte att han har ont i magen, utan mer som att han har ont i benen. Typ växtvärk? Kan det vara det tro? Annars vette sjutton varför han gör så, han verkar besväras av det. Han har hållit på så otroligt mycket inatt! Smågnällt och sparkat... Tror han kanske är på g att få någon tand också, gräver i munnen och dregglar något kolossalt! Har mamma sovit mycket? Nej. Inte nog med det så har nog Minnah drömt en del i natt. Hon har smågråtit flera gånger, inte så att hon har vaknat och att vi har behövt gå till henne, men jag vaknar ju av minsta lilla. Så nu är jag trött! Har kokat kaffe och sitter just nu och tittar på Nyhetsmorgon. 

Lämnade Minnah förut, första dagen på förskolan på 6 veckor. Hon var väldigt blyg när vi kom dit och ville inte lämna mig alls. Fick följa med in och se till så hon kom igång med någon lek. Sen sa jag att jag och William kommer tillbaka sen efter att hon sovit. Då fick jag puss och kram och så gick jag. Älskade skrutt! Hon har verkligen vuxit så mycket nu i sommar. Pratar helt otroligt bra och är så redig på alla sätt och vis. Älskar sin lillebror över allt annat! Frågar man henne vem som är bäst i hela världen, så svarar hon William ❤️ 

Nu sover W gott ute i vagnen, så ju blir det kaffe och soffan för min del en stund.

Älskade barn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar