onsdag 13 augusti 2014

Trots, tänder och köksassistent

Torsten fortsätter, oj oj oj. Hon håller såklart inte på hela dagarna, men oj vad hon trycker på rätt knappar. Jag försöker verkligen hålla ut, men ibland går hon mig verkligen på nerverna! Unge! Som tur är charmar hon mig totalt ibland också ;-) Gör söta saker och säger fina saker. Det är inte lätt för henne heller i denna utveckligen. Hoppas den inte blir för långvarig bara...

 


William har varit så ledsen nu i två dagar. Bara sådär från ingenstans kommer hans skrik, men inte så att jag misstänker magen. Han dregglar fortfarande så mycket och trycker in handen och fingrarna i munnen. Idag tyckte jag skymta en liten liten vit prick under tandköttet. Redan alltså? Visst, vi har haft våra misstankar, men har ändå hoppats på att det inte skulle vara så. Men skrattar ändå lite åt det, känns som att det varit så mycket sedan William kom så detta känd ju typ inte konstigt, bara sjukt irriterande! Han har såå ont också :( Han får Alvedon, kalla nappar, kalla bitringar och kallt vatten. Han älskar verkligen när han får in den kalla nappflaskan i munnen. Min lilla prins ❤️ 


Igår gjorde jag det som jag så länge velat. Jag beställde en köksassistent!!! Äntligen ska jag baka bröd! Visst man kan göra det utan assistent, men nu kommer det bli både lättare och roligare :) Kikade runt och fick reda på att en av de bästa var en från märket Kenwood, så det fick bli en sådan. En rejäl stålkål också på hela 6,7 liter!

Nu blir det kaffe och friidrott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar