tisdag 26 augusti 2014

Syskon

Det är helt otroligt hur goa mina barn är. Att de kommunicerar på ett sånt härligt sätt trots att de bara är 2,5 år och 4 månader. När William ligger i babygymmet och Minnah kommer och lägger sig bredvid, så skiner William upp som en sol! De busar och skrattar så härligt! W lägger sig på sidan och skrattar, drar M i kläderna och tjoar. Minnah är som en liten mamma (på gott och ont), hämtar nappar, handdukar, vatten. Med en gång W gråter så springer hon och hämtar en napp, ger han en kram och puss ❤️ Hon är verkligen helt fantastisk med sin lillebror.




Jag har så mycket fina kort på mina två hjärtan. När jag ser dem tillsammans så blir det också tydligt hur mycket det betyder att ha ett syskon. De kan verkligen kommunicera på ett sätt som inte vi vuxna kan med dem. När jag tittar på dem så smälter jag totalt! Så mycket kärlek det finns mellan de två (och snart även bråk 😉)

 ❤️ Ni är mitt allt ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar