fredag 15 augusti 2014

Zzzzzzz

Han är verkligen som en klocka min lille son. Somnar för "natten" och vaknar igen efter lite mer än två timmar. Då är det dags för mer mat. Hann som vanligt precis borsta tänderna innan jag hörde honom i monitorn.

Hoppas varje kväll på en bättre natt. I natt sov även Minnah hos oss, hon vaknade och var ledsen. Antar att hon hade mardrömmar (som hon brukar) och när vi sover fyra i sängen är det trångt! Minnah ligger ju gärna på min sida av sängen också, precis om William gör.
Jag har honom alltid bredvid mig nu eftersom han vaknar så ofta på natten. I natt snarkade Minnah på rätt bra och ammade jag inte William så vaknade jag för att han var orolig... Suck. Tillslut fick jag panik på att jag inte fick plats så då la jag mig vid fotändan. Sov bättre där, men verkligen inte bra.

Stackars William. Han har verkligen så ont i munnen periodvis. 4 månader och får sin första tand, det är inte rättvist :( 

Längtar såå efter att få sova längre perioder. Även om jag sover 0,5-1,5 timma på dagarna så kommer jag inte i kapp :( Märks tydligt på mitt humör också, inte bra alls. 

Vägning imån, känns sådär faktiskt. Vet inte varför, men känns bara som att det inte blir någon bra siffra. Får se imån helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar