torsdag 14 mars 2013

ZzzZZzzz

Jag brukar aldrig somna i soffan, aldrig. I så fall går jag och lägger mig, vilket brukar vara vid 22 tiden... Längre brukar jag inte orka med på vardagarna. Oftast blir det något på play i mobilen som jag tittar på då eller så blir det några sidor i en bok. Men det känns som att jag inte gjort något av det på länge nu. Jag är helt slut på kvällarna, somnar oftast i soffan vid 20-21 tiden. Är det bara att acceptera att det är såhär nu när man blivit förälder och kommit in i rutiner? Eller beror det på väder och säsong? Jag hoppas det är vädret... Känner mig så tråkig.

Idag stack jag och M lite snabbt till Rusta i Kållered, de hade 50% på allt i butiken. Skulle ändå handla en matta till M:s rum där nu i dagarna, så jag chansade på att mattan kanske fanns kvar. FAN vad folk det var! Och helt galna var de... Vad trött man blir ibland. Men mattan fanns, woho! Helt perfekt med halva priset :) Betalade och åkte hem igen.

Idag har V varit hemma. Igårkväll fick han typ magkrampor och blev illamående. Det kom bara sådär plötsligt. Han visste inte varför, men han mådde inget vidare. Det fortsatte hela natten, så vi visste inte riktigt om vi skulle åka in till sjukhuset eller nått. Han tänkte det kunde vara gallan, njursten eller nått sånt. Det är så svårt för mig att veta. Det enda jag sa att är det njursten (vilket jag åkte med ambulans in för) så gör det *biip* ont! Det värsta jag varit med om... Men V somnade tillslut, men jag stannade hemma idag för att se hur det fortskred om vi skulle åka in eller ej. Men det har gått i vågor hela dagen... Jobbigt det där när man inte vet vad det beror på.

Imån är det en annan dag. Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar