onsdag 27 mars 2013

Läkarundersökning

Idag är det dags för BVC och läkarundersökning... Med sprutor! Usch. Men Minnah har ju klarat av det bra de två andra gångerna med bara lite gråt, så det ska nog gå bra den här gången också. Hoppas bara att det inte blir någon feber utav det, skrutt fyller ju 1 år på fredag och då ska vi ha kalas. Hon har inte fått feber de andra gångerna, så det skulle ju vara bra typiskt om hon skulle få det den här gången. 

Vi ska vara där 13:15, lite dum tid nu i och med att M sover 1 vila om dagen (oftast)... Men hon var sååå ledsen igårkväll, vägrade lägga sig i sin säng så jag la henne i vår och hon somnade efter lite om och men. Men hon har sovit väldigt oroligt hela natten så hon var trött redan vid 9 idag. Så nu ligger hon och sover i sin säng :) Blir en vila nu och en i eftermiddag också, så det verkar lösa sig :)

Jag har börjat känna mig förkyld. Vaknade i måndags med halsont och kände mig lite trött i ögonen, men sen dess går det upp och ner hela tiden. Ena stunden känner jag mig jätte bra och andra stunden känner jag att det blir en rejäl förkylning av det... Såhär har jag haft det säkert 3 ggr sen Minnah föddes. Och det har alltid slutat med att det inte bryter ut. Hade vart skönt om det blev så nu med eftersom vårt allt fyller år på fredag!

Nu blir det mer te med massor av honung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar