fredag 8 mars 2013

Newbie

Igår kom mina föräldrar och syster hit på en fika och ingen av dem kom såklart tomhänta. Av syster fick vi en super grann blå hortensia! Och av mamma och pappa fick Minnah lite kläder. En Adidas tröja, en body från kappahl där det står I love mum and dad och "trumvirvel" en super söt tröja från Newbie i storlek 80!! De har ju kommit med större storlekar nu, som jag har längtat! Tror de numera har upp till storlek 92. Helt fantastiskt :)


Igår somnade M i min famn redan tidigt på förmiddagen, men det var ju inte så konstigt efter den natten. Men inatt så har hon sovit hela natten i sin säng utan att gråta! Hon vaknade dock av Viktors väckarklocka och kunde inte somna om efter det. Så vi gick upp 6:15. Men hon var helt slut strax efter halv 9 och däckade helt i min famn. Vad har hänt? Ena dagen så går det knappt att lägga henne och sen går det inte att hålla henne vaken. Blir inte klok! Det går ju inte att planera alls när det är olika från dag till dag. Vi som hade kommit in i en sån bra rutin med 1 vila om dagen. Hmm... Är det bara just nu det är såhär tro? Att det ska vara så svårt med sömn! Vi får helt enkelt vänta och se de närmaste dagarna :)

Idag ska vi bara vara hemma. Funderar på att byta lakan i våra sängar och dammsuga lite. Hade behövt damma med, men det är nog det tråkigaste som finns av allt man kan göra när man städar. Usch. Sen när Viktor kommer hem från jobbet ska jag dra iväg och träna för första gången på vääääldigt länge :) Är super peppad! Sen är jag värd att komma hem och käka lite Tacos och ha fredagsmys :)

Ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar