onsdag 6 mars 2013

Gymkort

Funderar på att skaffa gymkort på Fitness24Seven inne i Kungsbacka. Dels känner jag att jag behöver någon annan form av träning än bara promenader och löpning för att gå ner de sista kilorna. Men också för att jag behöver egentid. Jag kommer aldrig iväg på saker själv. Det är lite annorlunda nu när man har familj, då vill man gärna umgås som en familj. Men sen hittar jag alltid på saker på dagarna så när Viktor sen kommer hem från jobbet vill jag umgås med honom också. 

Det är inte det att Viktor inte ger mig egentid utan det är det att jag inte tar mig egentid. Men nu har jag pratat med V om att testa på gym igen... Det kostar 200:-/månad och det är ingen bindningstid, så känner jag att det är segt att åka in till KBK eller att jag inte tycker det var kul så är det bara att sluta gå. Men jag hoppas såklart att det ska bli bra det här :) Finns ett gym nära oss här, men det kostar skjortan. Så nej tack. 

Vill gärna komma ner de sista kilorna och jag hoppas verkligen att jag lyckas. Hur fasiken gör alla andra!? Jag måste ha världens sämsta psyke som alltid lyckas ge upp. Hoppas dock att jag nu för en gångs skull kan lyckas. Hade vart skönt att vara någorlunda stolt över sin kropp för en gångs skull. 

Pepp pepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar