fredag 22 mars 2013

Ikea

Jaha, då var det fredag igen! Galet!!

I onsdags umgicks jag och Minnah med min bror hela dagen. Vi var först på 421 och Niklas handlade present till M och tills hans kompis som fått barn precis. Sen gick vi in på Maxi och handlade mat som vi skulle ha till lunch :) M sov inget vidare hos honom, ca 40 minuter och sen var hon glad och ledsen om vartannat. Kikade hemma sen och ser att hon får två tänder till där uppe... Jaha. Fast lika bra att de kommer alla på en gång nu, men förstår att M har det jobbigt :(

Igår var jag och Minnah i Lindome och hälsade på Lene och Olivia. Väldigt mysigt! Efter flera inställda dejter pågrund av magsjuka, feber och förkylningar fick vi nu äntligen träffas :) Olivia går nu, helt otroligt vad duktig hon är! Efter att ha lekt en stund ville ingen av dem ha någon lunch, de var för trötta. Så de fick hoppa i säng istället och då åt vi mammor lunch och tjötade :) De sov så gott i 1,5 timma. Vi gick och hämtade Olivias storasyster på förskolan och då passade jag och M på att tjinga på Frida som jobbar där. Blev kram och lite prat :)

Idag har jag och M varit på Ikea med svärmor/farmor. Hon skulle köpa en förvaringsmöbel till lekrummet som jag sett ut som M ska få i födelsedagspresent. Det kommer bli kanon! Sen fick Minnah somna själv i sitt rum idag på vilan. Jag gick in och la henne, sa natti natti och gick sen ut. Hon pratade och grejade en stund, men somnade redan efter 10 minuter. Hurra! 

När Viktor kommer hem sen ska jag sticka och träna tänkte jag. Segt att träna på en fredag, men bara att köra på :) Då får jag sen belönas med middag och fotbollsmatch!

(Vilken veckosummering, ursäktar mig för det)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar