onsdag 23 januari 2013

Tapet

Ja, skrutt sover fortfarande oroligt på nätterna. Vaknar och gråter och bökar runt i sängen. Sen är det helt otroligt svårt att få henne att somna, fastän hon är helt slut ska hon kämpa emot. Gråta, skrika, rulla runt och allmänt spjärna emot. Igår var jag helt slut... Men dagen har börjat precis som de senaste dagarna. En glad tjej som leker och busar men som sen total vänder när hon blir trött. Hoppas innerligt att tänderna kommer fram snart så att M kan slippa ha ont och så att vi alla kan få sova om nätterna.

Håller på och planerar Minnahs rum. Och håller fortfarande fast vid en tapet som jag bara ÄLSKAR! Den är från kollektionen Pip. Ska bli så kul att få inreda hennes rum! Sen ska vi också som sagt ta tag i "lekrummet" och i hallen på neder våningen  Avskyr när saker är halvdant gjorda, fy. Så nu vill jag leta upp en varm färg som vi ska ha där nere. I och med att neder våningen är källarplan så är det lite halvkyligt och då vill jag ha en varm färg där nere :)


Nepp, nu ska jag fixa lunch. Nutrilett. Måste skärpa mig nu! Har kommit ifrån träningen igen sen allt skit med Sessan. Har verkligen mått skit och har därför inte orkat ta tag i någonting... fastän jag verkligen borde. Kanske ska ta mig en löprunda idag när Viktor kommer hem.

Ha en fin lill-lördag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar