söndag 20 januari 2013

Oroliga nätter

Ja lilla skrutt har det inte lätt just nu. Hon sover otroligt oroligt på nätterna. Vaknar mellan 4-5 gånger och bara gråter :( Som tur är går de över ganska fort, men även när hon sover vänder och vrider hon på sig hela tiden. Och jag som sover så lätt får inte heller många timmars sömn... Men jag är nästan helt hundra på att det måste vara fler tänder på gång. För hon sover också väldigt lite på dagarna. 

Idag kom min mamma och pappa på besök. Vi tog en promenad och sen drack vi varmt gott kaffe med våfflor. Riktigt gott när man var kall från promenaden. Pappa ringde också min faster och frågade om hon visste någon som skulle kunna ta över Sessan och hon kanske visste någon. Det var en man som precis mist sin golden och han saknade den enormt mycket. Det kändes okej först när jag hörde det, men sen blev det otroligt jobbigt :( Fy vad mycket känslor... Orkar inte med fler tårar nu.

Imån ska jag förhoppningsvis träffa min fina Lina. Om hon känner sig bra och om Minnah är i form imån. Vill verkligen ses! 

Nu blir det nog snart sängen, är helt slut. Både av trötthet och av allt känslomässigt. Måtte det snart ljusna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar