torsdag 14 juni 2012

Torsdag och vägning

Denna veckan stod det -0,3 kg på vågen. Hurra! Blir glad för minsta lilla så länge det går åt rätt håll :) Det blev dock ingen förändring på varken stuss eller midja, men kanske nästa vecka?!

Igår eftermiddag bakade jag scones och det var längesedan jag gjorde! Så det blev kaffe och nybakta scones till EM, inte dumt alls :) Gick ner och nattade Minnah vid 22, gick också och la mig och tittade klart på matchen. Det är lika bra att gå och lägga sig samtidigt som Minnah för man vet aldrig hur natten blir. Så det är bra att försöka få sovit så många timmar om möjligt.

Nu har jag precis ätit en lång frukost framför Morrongänget. Snart blir det en promenad och sen ska jag åka till Balltorp hade jag tänkt. Brorsan spelar match ikväll och Viktor kände att han ville fortsätta grävandet vid staketet så han följer inte med, så då åker jag lite tidigare tänkte jag. Så jag och Minnah ska mysa där en stund innan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar