onsdag 13 juni 2012

Tisdag

Igår var jag och Minnah och fikade med Anna och lilla Astrid i Kungsmässan. Vi hade inte träffats på ett bra tag så det var riktigt mysigt. Hon är gravid igen med nr 2 och ska ha i slutet av juli. Hon var så fin! Längtar faktiskt efter min mage igen, konstigt nog. Men åh vad mysigt det var ändå! Alla rörelser, hur man känner mer och mer och vet att det är ens lilla bebis som ligger där inne :)

Efter fikan och shoppingrundan (blev en vit söt body till Minnah) åkte vi hem och rastade Sessan. Jag skulle ha tagit en lång promenad, men jag var så trött så det fick bli en stor kopp kaffe istället. Ångrar dock att jag inte tog en tupplur istället för att bli pigg. Det får det bli idag! 

Sen kom mamma, pappa och syster på besök. Syrran skulle kolla på min cykel (eller ja, Viktors cykel som jag ärvt). Hon ska börja cykla till jobbet och jag kommer inte cykla på denna mer. Det blir nog att handla en damcykel som jag kan ha med Minnah på om ett tag. De fikade och så kollade vi på EM. Sen mös de såklart med Minnah en hel del :)

På kvällspromenaden tränade jag Sessan en hel del. Blir så trött ibland hur hon drar runt så jag tränade henne hela vår runda och det gick bra. Ska bara se till att fortsätta idag, men när Viktor kommit hem så han kan ha Minnah.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar