onsdag 13 juni 2012

Onsdag

I natt ammade jag Minnah vid 1 och sen blev det vid halv 7. Idag hade vi inget inbokat så vi sov en stund till efter det, så vi gick upp vid halv 9 :) Då ammade jag henne igen och sen tog vi ut Sessan på en morgonpromenad. Det brukar bara bli en kortis på morgonen, dels för att jag brukar vara ganska trött men mest för att min mage skriker: FRUKOST! Är alltid super hungrig när jag vaknar på morgonen.

Vi tog det lugnt och tittade på Morrongänget som jag alltid spelar in varje morgon. Åt frukost till det och tog sen en kort vilostund med Minnah i soffan :) Vid 11 tiden kom vi ut på en långpromenad. Väldigt skönt att jag tog mig i kragen och gick en längre. Har en 40 minuters runda som jag brukar gå, men jag har även 2 andra också som är längre som tar lite över en timma att gå. Men de senaste 2 veckorna har jag varit riktigt dålig på att ta dem längre... har egentligen inget bra svar på det utan det är nog enbart slapphet. När vi kom tillbaka blev det en härlig dusch och så satte jag på lite kaffe :) Skoskav har jag dock fått av ett par nya skor, jädra klena fötter man har!


Nu ska jag ner och hänga upp lite tvätt och sen ska jag förbereda maten!

Tjo hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar