fredag 8 juni 2012

Friday

Underbara och sköna fredag! Och idag har äntligen Minnah bajsat :) Snacka om att livet är förändrat när man är super glad att skruttan har bajsat! Samma var det med när hon var så förkyld och jag fick ut en del snor och kråkor. ´´Åh titta! Mamma fick ut massa kråkor, gud vad bra!´´. Det var en vecka sedan Minnah bajsade senast och hon har från och till varit väldigt ledsen och vi har märkt att det är magen som varit boven. Men nu ligger det allt en glad och nöjd tös bredvid mig i soffan, härligt!

Idag har jag varit hemma hos pappa en sväng. Vi pratade och åt lunch. Jag behövde hämta mammas gamla mobil eftersom min och Viktors Iphone tar 1 vecka att låsa upp. Den är sluten till 3 och vi trodde inte att de skulle kunna vara låst eftersom vi betalat av hela telefonen och abbonnemangtiden var slut. Men tji där fick vi. Så vi fick fixa andra telefoner att ha sålänge. Men som tur är verkar det funka bättre med Telenor här. Pratade med syrran en stund förut och hon hörde mig hela tiden :) Håller verkligen tummarna nu för att det funkar bättre med Telenor här.

Dricker kaffe och tittar på EM, Polen-Grekland. Ingen jätte bra match hittills, men det är kul att EM har startat! Finns inget roligare än så stora mästerskap, speciellt i fotboll. Viktor håller på och sätter upp projektorn så vi kan titta på storbild, mitt duktiga hjärta! Jag är så kass på allt som är händigt... måste bli bättre på det. Har i och för sig precis ammat Minnah med så jag kunde inte hjälpa till. Fick snällt titta på istället :)

Nu blir det andra halvlek, hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar