söndag 10 juni 2012

Slappsöndag :)

Igår var vi och slängde ris och grenar på tippen. Vi har tagit ner ett träd och massa buskar som vi inte gillade på tomten. Efter det var vi på Willys och "veckohandlade". Sen åkte vi hem och drack MASSA kaffe (Minnah hade bajskalas vid halv 4 tiden, haha) och fikade med frallor. Sen tog jag, Sessan och Minnah en promenad och Viktor grejade på tomten. På kvällen kom Lina och Hugoh och åt tacos och tittade på EM. Det är alltid lika kul att träffa dem :) Minnah var vaken nästan hela tiden från kl 16 till 23. Hon var så glansig på ögonen och övertrött, men det gick inte att få henne att sova. Men efter lite mat i sängen somnade hon tillslut och vaknade först vid halv 7! Underbart skönt :) Hon har vaknat vid 2 tiden ett tag nu så det var skönt att få sova några fler timmar i sträck. 

Idag gick vi upp vid 9. Viktor åkte och slängde mer saker på tippen och när han kom hem åt vi frukost. Sen kom hans faster, farbror och kusin och hälsade på :) 

Nu har vi tittat på "Stig-Helmer" filmen, den nya. Och den var inget att ha. Den var faktiskt riktigt dålig. Mycket sämre än vad jag hade trott. Usch och fy.

Nu ligger jag i soffan och tittar på Spanien - Italien och jag är sådär skönt söndagstrött :) Jag ligger också och funderar på vad jag och Minnah ska hitta på imorgon... Antingen blir det hemmamys (aldrig fel) eller så blir det att hälsa på mamma och pappa, eller kanske IKEA? Vill köpa 3 hyllor som vi ska ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar