måndag 18 juni 2012

Egentid

Ja, nu sitter jag på "kontoret" och har lite egentid. Lyssnar på Spotify och lägger in kort från kameran. Åh, så mycket fina kort vi har tagit! Men de blir ju såklart framförallt så fina eftersom vår lilla skrutt är så underbar! :) 

De finaste som finns...


Jag och Minnah


Nu kom Sessan in och la sig hos mig. Hon vill kanske ha lite egentid hos matte ;) Hon får inte lika mycket uppmärksamhet som hon fick innan Minnah kom. Det är precis som att få ett syskon och Sessan sköter sig galant!


Idag var mamma och pappa här på en fika. Vi åt lite frallor och drack kaffe :) Sen tog vi en promenad tillsammans i det soliga vädret. Nu fullkomligt spöregnar det ute... tur att man hann njuta tidigare idag av vädret! Detta regn, men också blåsten... är så trött på det nu!

Gjorde en kycklinggryta idag till middag, den var okej, inte mer. Blev liksom ingen riktig smak på den, fattar inte hur det kunde bli så idag när den har varit så god innan... Till maten hyrde vi "Sherlock Holmes 2". Jag trodde verkligen att jag hade sett den, men jag sa till Viktor att jag måste varit väck på bion när den började för jag kände inte igen den. Men sen tyckte jag att jag gjorde det, och sen inte... gud vad förvirrad jag var! Men sen kom jag fram till att jag inte alls sett den på bio som jag trodde, utan Viktor var iväg med killarna och såg den. Men den var bra i alla fall. Gillar verkligen den typen av film :) Nu har vi bara 2 gratisfilmer kvar att hyra. Undra vilka det blir...

Bävar för att snart gå ut på kvällspromenad i spöregn. Inte kul. Inte kul alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar