fredag 15 juni 2012

It´s friday and I'm in love...

Underbar låt och himla bra dag! 

Jag och Minnah gick upp strax efter 8 idag. Ammade i vanlig ordning och sedan gick vi ut med Sessan. Sen var det min och Sessans tur att få frukost, men inte till Morrongänget idag. Glömde sätta det på inspelning igår :( Men men, var inte så mycket att göra åt det. Fick titta lite på Nyhetsmorgon istället fastän jag tycker det har blivit tråkigt det senaste. Strax efter 10 valde Minnah att ta en förmiddagslur och jag hakade glatt på :) Väldigt skönt med en vilostund så på förmiddagen...

Efter det plockade jag undan här hemma. Jag fattar verkligen inte hur vi lyckas ta fram så mycket saker varje dag. Det ligger saker precis ÖVERALLT! Blir galen! Satte på både disk-och tvättmaskin och började sedan dammsuga hela huset. Här gäller det att vara effektiv ;) När de var klart blev det en powerwalk! Lika bra att ge sig ut när man ändå är på hugget!

Såhär busig kan man vara när man ska med sin mamma ut...


Efter promenaden blev det dusch och sen mys framför tv:n en stund. Jag vill helst mysa hela tiden med skruttan! Fy sjutton vad hon är go min lilla tjej :) Man kan verkligen bli helt galen ibland... så svårt att förstå att denna underbara tjej är min! Eller ja, hon är ju Viktors också ;) Jäklar vad vi är bra!

Igår var vi och tittade på morbror Niklas när han spelade match. Då låg jag såå gott i min vagn :)


Sessan hittade den enda platsen i huset där det var sol. Sötnos!


Nu är det EM som gäller resten av kvällen. Förvånande va?! Nej absolut inte! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar