onsdag 27 juni 2012

Sötnosen är mycket bättre!

Ja jag tycker allt att Minnah är mycket bättre. I natt vaknade jag bara 1 gång av att hon hostade och fick en kväljning så det är en oerhörd förbättring! Så skönt! Lilla skruttan går till och med att charma nu och det visar ju också att hon blir bättre :) SötNöt!

Hon vaknade vid halv 7 och då blev det lite mat, sen somnade hon om och jag hängde mer än gärna på :) Vaknade sedan vid halv 10, åh vad vi behövde detta! Underbart också att se att hon kunde sova så bra utan att störas av massa hosta och panikattacker... Gick upp, ammade, provade att synka iPhonen med iTunes men det funkade inte idag heller. 3 sa att mobilen skulle vara upplåst som igår kväll, men icke. Efter promenaden med Sessan ringde jag dem och de sa att det skulle funka. Hon frågade om jag hade det nya SIM kortet i när jag provade, men det hade jag inte. Killen igår sa bara att jag skulle synka telefonen med iTunes. Bytte då SIM kort till Telenors och då står det ogiltigt SIM. Att jag inte höll på att dö! När telefonen äntligen ska fungera igen så strular Telenor! Det var bara att ringa dem och efter massa krux sa killen att det var en grej i inställningarna som de hade missat. Provade att synka med iTunes och JA, äntligen fungerar telefonen! Helt underbart att nu kunna slippa mammas gamla skittelefon som dör efter 2 minuter man pratat i den och att kunna använda den telefonen man betalar för! Så nu kan alla nå mig galant igen och det ska vara bättre täckning med Telenor här ute, tjoho :)

Nu sover skruttan igen så nu blir det att ta tag i städningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar