lördag 5 maj 2012

Renoveringen av nedervåningen har tagit fart!

Ja, min man är helt fantastisk! Han är både duktig och drivande :) Känns väldigt dumt att jag inte kan hjälpa till, men för det första så kan jag inte och sen har jag lilla skruttan att ta hand om. Men nu är han strax klar med vårt sovrum för han håller på och lägger lister. Efter det kan jag börja ta ner alla våra kläder och göra ordning i garderoben. Ska bli väldigt skönt att få ordning på kläderna! Det har inte varit lätt eller kul att ha allt nerpackat och försöka leta sig fram efter något att ha på sig. Det har ju inte varit någon mening att plocka upp dem eftersom allt ändå ska ner.

Såhär ser det ut nu på nedervåningen i hallen (fattas lister)


Och såhär ser en del av vårt sovrum ut (fattas lister)


Det ska bli skönt att äntligen få flytta ner! Pappa och mamma kommer hit en sväng om en stund. De skulle ändå handla blommor på blomsterbutiken i närheten. Så då ska pappa hjälpa Viktor att bära ner vår säng (fast han vet inte om det än, haha). Jag ska vara extra hård mot mig själv igen nu med bärandet. Har haft ont i snittet i 2 dagar (på samma ställe jag haft hela tiden sen operationen), fast nu har jag fått ondare. Tror att det är p.g.a en promenad vi gick för 2 kvällar sedan. Då hade jag Minnah i bärselen under promenaden som var ca 30-40 minuter. Det gör jag inte om på ett tag! Ajabaja Alexandra!

Idag är Minnahs annons med i GP. Våran älskling! Tyckte såklart hon var finast av alla bebisar som hade annons idag, men så tycker väl alla mammor ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar