torsdag 31 maj 2012

Grymma mig!!

Veckans vägning och mätning...

-1,4 kg
-0 cm midja
-1 cm stuss

Är riktigt nöjd med veckans viktnedgång, förra veckan gick jag bara ner 0,1 kg. Men jag var nöjd ändå för då hade jag inte varit så duktig med mina promenader. Denna veckan har jag varit mer duktig, men jag har ändå inte gått en lång promenad varje dag. Förra veckan gick jag ner 2,5 cm på midjan, men denna veckan står jag still där. Men jag är nöjd ändå eftersom jag gjorde en bra vecka förra veckan :)

Jag är riktigt duktig med maten och allt sött. Är faktiskt riktigt imponerad av mig själv hur duktig jag är med allt sött, hur bra jag kan stå emot! Därför har också mitt sötsug försvunnit ganska snabbt den här gången. Jag som alltid annars haft grymt svårt att stå emot allt gott... är ju lite av en gottegris. Ibland i alla fall :)

Heja mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar