fredag 18 maj 2012

Ett besök till mormor

Såg mormors bil svänga ner utanför oss. De var på väg till deras sommarstuga, jag visste att de skulle vara där i helgen. Eftersom jag såg dem blev jag sugen på att ta dagens promenad dit. Det är 2,5 km dit och alltså 5 km båda vägarna. Jag ringde inte innan utan chansade på att de skulle vara där. Mormors man var där, men hurtiga mormor var ute på en stavgångspromenad! Hon kom efter några minuter och hon verkade glad att se oss :) Vi gick in och pratade och tog en fika! Hon är så mysig min mormor :)

Efter en stund gick vi hem och nu är Sessan ute på tomten. Jag dricker en kopp kaffe och Minnah sover här bredvid i soffan! Här kommer en härlig bild som pappa Viktor (tydligen) tog igår på oss när vi sov middag :)

Mitt lilla hjärta

Idag ska moster Rebecca komma på besök. Hon skulle in till stan och fika en sväng innan :) Viktor är och golfar med en innebandykompis. De skulle gå ut klockan 13 och det var 2 andra som skulle gå samtidigt med dem. Så antar att han inte är hemma förrän 18-19... När han kommer ska vi grilla!

Här kommer ett kort jag tog i veckan när jag höll på att laga mat. Sessan har stenkoll på Minnah!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar