tisdag 15 maj 2012

Huvudvärk

I natt vaknade jag till och kände att hela huvudet dunkade. Aj! Avskyr när man har huvudvärk... orkade inte gå upp och ta en tablett utan valde att somna om. Minnah vaknade vid 4 och ville ha mat och då var värken kvar :( Hon vaknade sedan igen vid halv 7 så då gick vi upp och mös i soffan... helt underbart att få sniffa och mysa med sin underbara dotter varje dag. Lycka!


Nu sitter jag med en kopp kaffe och hoppas att huvudvärken ska ge med sig helt. Det är bättre, men inte helt hundra. Tror mycket har med vädret att göra. När det är tryckande ute får jag alltid huvudvärk och nu har det varit kallt, blåsigt och lite tryckande så jag är faktiskt förvånad att det inte kommit tidigare. De sa på vädret att det var risk för åska senare idag...

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Det får bli en vilostund snart i alla fall, det känner jag av redan. Sen blir det att fixa med saker hemma, det finns fortfarande saker att packa upp... men var ska vi ha allt? Svårt att veta... vi får bo in oss lite till innan vi vet hur vi vill ha det. Ikväll ska vi till min mormor som fyller år. Det ska bli himla kul! Vi får se vilka som kommer dit. Det hade vart kul om några kom eftersom många släktingar fortfarande inte har träffat Minnah.

Här är en bild på vårt fina Japanska körsbärsträd vi har i trädgården :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar