onsdag 16 maj 2012

Lugnt

Om 7 timmar kommer Viktor hem och då har vi långhelg tillsammans :) Underbart! 

Igår var vi hos min mormor som fyllde år. Det var kul för vi var faktiskt några som var där! Så Minnah fick träffa några fler från min släkt, riktigt kul. Vi stannade till kl 21 och sen åkte vi hem. Minnah sov 23-05:30 inatt, väldigt skönt eftersom hon vaknat vid 4 två nätter i rad. Men jag ska inte vara otacksam, för hon sover så bra och är så duktig min lilla tjej! Hon är så fin och jag är så stolt över att vara hennes mamma ♥ Nu håller hon på att vakna här i soffan efter en go powernap :) Idag har vi inget planerat, men det gör mig ingenting. Jag har inga problem att gå hemma och njuta av livet med min dotter och hund! Det finns inget bättre! Jag tycker synd om Viktor som inte får njuta lika mycket av vår lilla tjej som jag får på dagarna. Men han får ta igen det sen när han kommer hem.

Förhoppningsvis blir det en promenad idag. Igår var det huvudvärk som stoppade mig och regnet och åskan hängde i luften hela dagen. De varnar i och för sig för det idag med, men vi kan hoppas på att vi kommer ut en sväng. Annars hoppas jag också kunna börja maskera i badrummet därnere. Jag vill gärna hinna måla det i helgen så den blir lite fräschare!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar