lördag 18 augusti 2012

Update... mycket bilder såklart :)

Dags för lite egentid!! Tjoho! 

Svärisarna har precis varit här några timmar på besök (blev bjudna på en jätte god kladdkaka!). Minnah sov hela tiden de var här, så himla typiskt. Men samtidigt är jag glad över att hon sover. För de senaste dagarna har det varit sådär med både mat och sömn. Mycket beroende på värmen, men också på att hon tillslut (efter 10 dagar) äntligen bajsade! Hurra! Det måste verkligen låta konstigt att man kan bli så glad att ens barn bajsar, men ni anar inte. När det börjar närma sig "bajsdagen" blir hon så gnällig stackaren. Hon sover dåligt, äter dåligt och är allmänt ledsen :( Vi känner inte alls igen henne... Hon brukar oftast, på dagen, bajsa 1 gång i veckan men den här gången tog det lite längre tid vilket resulterade att hon var ledsen fler dagar. Igår vid 14 tiden sov hon ungefär i 2,5 timma och var jätte glad efter det. Nu har hon sovit ungefär 2,5 timma också :) 

Finaste Minnah


Denna veckan har det verkligen varit helt underbart väder! Väldigt skönt eftersom Viktor har haft semester denna veckan också :) Så nu på måndag börjar "vardagen igen". Då har jag tänkt ta tag i motion och allt nyttigt igen... hoppas att det kommer gå bra!

Har tatt kort och grejat med en ny app: Fotor. Den är GRYM!


Före


Efter


Sen har jag ju såklart världens finaste modell att ta kort på! Fy sjutton vad jag Ä L S K A R dig!

Nu blir det nog mer "The Big Bang Theory" kan jag tro. Tråkigt väder och inget vettigt på tv. Eller blir det "Vänner" boxen idag tro? Vi får se helt enkelt :)

Kan man annat än att älska denna going? NEJ :-)


Nu ska jag gå och mysa med min underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar