torsdag 30 augusti 2012

Regn

Usch vilket väder. Regnet fullkomligt öser ner! 

Nu ska vi strax göra oss iordning, vi ska nämligen åka till Mölndal och träffa Sandra och hennes Wilma och Cecilia och hennes Vilhelm. Det ska verkligen bli super mysigt! Tänk att vi alla 3 tajmat och fått barn typ samtidigt. Väldigt kul :) Blir fika och en del tjöt kan jag tro!

Minnah sover just nu och jag har tagit en dusch och sminkat mig lite. Ser ut som ett spöke annars! Har börjat med en dum vana att vakna femtielva gånger på natten, vara ganska klarvaken och tänka på miljarder saker. Riktigt dumt. Det bästa är ju att sova när Minnah väl sover för att sedan orka med att amma på natten och vara pigg på dagen. Men jag vet inte varför det blivit såhär, har väl kanske helt enkelt alldeles för mycket tankar i skallen för tillfället. Får försöka få bort dem illa kvikt. 

Imån har vi inga planer, blir att vara hemma och sova ikapp de timmar jag tappat den här veckan. Blir att städa lite med och sen packa lite. För på lördag ska vi åka upp till Karlstad och hälsa på min moster och hennes familj. Vi ska åka upp med mamma och pappa och Sessan skall få vara hos min syster. Det skall bli trevligt :)

Nu ska jag kolla skötväskan, gäller att ha den packad... 1 vecka sen hon bajsade nu så det är säkert på G ;-)

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar