onsdag 29 augusti 2012

5 månader

Vet att jag nämner det ofta, men tiden går fort! Vår skrutt är redan 5 månader idag, vår underbara tjej. 

Idag är det dags för mammagruppen, andra gången. Idag kommer det en barnpsykolog som ska prata om barnets sömn, utveckling m.m. Det ska bli kul :)

Just nu dricker jag lite kaffe medan Minnah sover. Har som vanligt också tittat på inspelade Morrongänget (obligatoriskt att titta på på morgonen), älskar det! Underbart tjöt på morgonen om man jämför med tv 4 Nyhetsmorgon som inte alls är lika kul att titta på.

Glömde ta på mig stegräknaren idag igen!! Hade tänkt börja med den i måndags, men ja nu sitter jag här och det är onsdag och har ingen stegräknare på mig. Imån måste jag verkligen komma ihåg att ta på mig den, måste också börja fylla i allt jag äter igen på tappas sida. Jag sköter mig jätte bra med mat och motion, men jag har betalat på tappa för 1 år så jag måste ju utnyttja det. 

Nu är kaffet uppdrucket så nu ska jag gå och fylla på :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar