onsdag 22 augusti 2012

Start för föräldragruppen

Igår var Lene här med sin lilla Olivia. Vi hade det jätte mysigt :-) Vi fikade, tjötade och åt lite lunch. Jag gjorde Västenbottenostpaj, den är ju såå himla god!

Inatt av någon anledning vaknade Minnah vid kl. 01, 03 och 06. Vi hade ju fått in såna bra rutiner tyckte jag, men de var tydligen redan till för att brytas... Men jag vet ju att det kan komm såna här nätter då hon är mer hungrig. Det händer ju så mycket hela tiden med vår skrutt. Hon börjar bli riktigt stor nu!

Sen idag började vår föräldragrupp, vi var 9 inbjudna mammor men vi var bara 7 där. Det verkar vara lite vettiga och trevliga mammor, men jag är som vanligt yngst ;-) Men det ska bli kul att se om det är några man kommer att umgås med eller inte. Om det inte blir så har jag ju massa andra fina vänner att träffa :)

När vi kom hem tog vi en promenad, Minnah var jätte trött och Sessan skulle ändå ut och rastas. När vi sen kom hem var Sessan trött, Minnah somnade i min famn och då passade jag på att titta på Hollywood fruarna som jag missade igår. De är för roliga! Kommer nog vara helt slut ikväll eftersom natten blev som den blev... Får nog se till att sova middag imån, det var ett tag sedan jag gjorde det.

Nu blir det soffhäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar