onsdag 28 mars 2012

Vecka 40

Ja, då går man in i vecka 40 nu då och har en vecka kvar till BF. Men jag vet ju att vi får träffa vår skrutt mycket tidigare :) En helt otrolig känsla att jag snart är mamma! Vilken lycka! Men jag är såklart nervös inför det kommande snittet. Det är en operation och är det fullt på bb så får jag ligga på uppvaket själv i 3-4 timmar :( Det är väl det enda som verkligen tar emot, att bli separerad från sin man och sitt barn precis efter man blivit förlöst... Men blir det så så har jag ju inget val precis.

Idag ska jag bara slappa (som vanligt)... det enda som står på schemat som är viktigt är att vi har ett inbokat möte med narkosläkaren idag eftersom de inte kunde ses i fredags när vi var där. De ska gå igenom hur det fungerar med narkos vid kejsarsnitt. Sen blir det ett besök till labbet för mer blodprover, dessa jäkla nålar! Sen lovar jag att det ska ta ett bra tag tills jag blir stucken av nålar nästa gång! Usch. Det är verkligen inte min grej.

Sen ikväll kommer pappa hit och tittar på Barcelona - Milan. Matchen går på Viasat och eftersom han inte har kanalen får han komma och besöka oss, mysigt!

Nu blir det en kopp te på frukosten och mys med hunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar