lördag 24 mars 2012

Helg

Ja, nu var det helg igen! Veckorna går så fort... även om man är ledig ;)
Igår var vi på sjukhuset en sväng för vidare information om snittet som sker nästa vecka. Det gick fortare än vad vi trott så klockan var bara drygt halv 11 när vi kom därifrån. Så vi åkte hem och hämtade Sessan och åkte och handlade lite lunch. Det fick bli kött och potatissallad för jag kände helt enkelt för att grilla i det underbara vädret! Så vi åkte hem och lånade mammas och pappas hus och grill. Och jisses vad gott det var! Vi satt mot husväggen i lä och satte igång grillen. Den fredagen var den bästa på länge! Vi stannade kvar där tills kvällen, varför åka hem till en tråkig lägenhet när man kan vara utomhus på en tomt när det är så fint väder?! 

Idag gick jag upp ganska tidigt som vanligt. Skrutten är så stor nu och jag känner mig helt enkelt otymplig när jag vänder och vrider på mig i sängen och ryggen gör skit ont! Så det var lika bra att gå upp och Sessan blev såklart super glad för det :) Sen blev det god frukost och mys framför tv:n en stund innan jag stack över till Lina för att hjälpa henne med tårtan. Viktor skulle ändå iväg och spela match och jag visste att hon var ensam hemma så då blir det ju roligare att umgås med henne istället :) Så det blev tårtbak, massa tjöt och våffellunch. Mums! 

Nu ska jag strax sminka mig lite, sen blir det att gå över dit igen och äta god middag med härliga vänner! Ingen dum lördag detta inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar