måndag 19 mars 2012

Födelsedag och bröllopsdag :)

Ja, idag fyller jag 25 år... hur kunde detta ske? Tycker åren går så himla fort... Men, jaja 25 känns inte så gammalt ändå ;) 

Sen firar jag och min andra hälft 1 -årig bröllopsdag idag! Tänk att det redan har gått ett helt år sedan vi gifte oss i rådhuset. Helt otroligt! Och, vilket år vi har haft! Vi väntar nu vår lilla skrutt när som helst och sen har vi köpt hus. Livet kan inte bli bättre just nu! Är så himla lycklig :) 

Idag ska vi först till mvc för ett vanligt besök. Vi ska se om skrutten behagat vända sig, men det tror jag inte. Känns som att huvudet ligger tryggt uppe vid mina revben... Idag ska vi sammanfatta graviditeten, så idag ska Viktor också med. Antar att vi även ska skriva ett förlossningsbrev idag. Efter det ska vi ut och äta ikväll har vi bestämt. Vi har ju lite extra att fira idag i och med att jag fyller jämnt och att vi har vår första bröllopsdag :) Vi har inte bestämt än var vi ska ut och äta någonstans, men vi kommer komma på något. Vi får se vad vi är sugna på att äta :)

Igår fick vi packat ner en del faktiskt. Riktigt skönt! Men vårt hem ser ut som f*n just nu... men men, vi får ta det nu den sista månaden. Bara att inse att det kommer se ut som satan tills vi flyttar... och ett tag i huset med. Men jag ogillar verkligen när det är saker överallt och man inte hittar någonting. Nu är det lite stökigt sen vi packade igår så blir att ta fram dammsugaren en snabbis strax och att plocka bort småsaker som man har liggandes överallt hela tiden. Igår tittade vi också på "Breaking Dawn", den 4:e filmen i Twilight serien... vi hade så tråkigt så jag frågade Viktor om vi kunde åka ut och handla den. Visste att det inte skulle gå något speciellt på tv:n så¨då kunde vi lika väl se den. Och vilken tur jag hade! Jag köpte den sista som fanns på Elgiganten. Lycka! Nu blir det städning, men först blir det en kopp te på frukosten :)

Ha en fin dag nu! Det ska jag i alla fall ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar