fredag 9 mars 2012

Lugnt och skönt :)

Älskar verkligen att gå hemma! Har ingen panik och har inte heller långtråkigt! Utan njuter bara för fulla muggar :) Kan tänka mig att det är värre om jag skulle varit arbetslös eller sjuk, men eftersom jag vet att det är bra för mig att vila och ta det lugnt innan skrutten kommer så är det väldigt skönt. Sen är det härligt att vara hemma och hålla Sessan sällskap också, det gör ju henne glad :)

Idag har jag inget planerat, utan jag ska försöka masa runt min tunga kropp runt Massetjärn i alla fall. Är så svullen om händer, vader och fötter så det kan vara skönt att komma ut och svalka sig lite... Sen blir det att titta på Skidskytte stafetten kl 14.45. Det ska bli riktigt spännande, och Bergman är ju med också! Kan ju inte bli bättre :) Sen ikväll har Viktor match hemma vid 18 så det blir nog att gå ner och titta på honom när han spelar.

De ringde förut från Babyproffsen och sa att vagnen hade kommit. Så imorgon ska vi åka och hämta den, riktigt spännande! Den är såå fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar