torsdag 8 mars 2012

Vecka 37

Ja, då har jag gått in i vecka 37 (36+1)... och såhär tjock är jag nu ;)
 

Glömde skriva sist att mitt SF- mått i tisdags var 34 cm... Det är bara 27 dagar kvar nu till BF, tiden går så fort! Det är bara en vecka kvar tills jag räknas som "fullgången", helt makalöst! Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och packat bb-väskan, vilket Viktor är glad för. Han har varit lite smått irriterad på mig för att jag inte har packat den än. Men nu så är allt packat som vi kan packa ner innan. hygienartiklar och liknande får vi packa ner innan vi åker in...

Idag var jag hos veterinären kl 10 för att ta bort Sessans stygn. De tyckte att det såg fint ut, men de vill fortfarande att hon ska ta det lugnt i några dagar till. Antar att det mest beror på att stygnen precis har tagits bort. Så vi får ta det lugnt ett par dagar till :) 

Nu har jag precis kokat ägg så nu blir det äggmacka till lunch. Orkade inte göra något avancerat och sen är jag inte speciellt hungrig heller så detta blir perfekt! Sen kommer Viktor hem direkt efter jobbet idag, underbart! Han gör om sina föräldrars kök och har varit där mycket det senaste. Så det ska bli mysigt att han kommer vara hemma idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar