söndag 4 mars 2012

1 månad kvar :)

Ja, idag den 4 mars är det bara 1 månad kvar tills skrutten beräknas komma :) Helt fantastiskt! Tittar en del på ultraljudsbilden som vi gjorde på Östra och åh vad jag längtar efter vår knodd nu! 

Gick runt Massetjärn idag med Sessan, det är väl ca 2,5 km kan jag tro. Kändes ganska okej i kroppen tills slutet på rundan, då började det kännas tungt. Men ännu värre blev det när jag väl kom hem, då var det bara att lägga sig i soffan, för då kom sammandragningarna. Det verkar inte som att jag kan anstränga mig något direkt mer för då kommer sammandragningarna. Och jag har ju haft en del det senaste... Jaja, det är bara att inse fakta att jag måste ta det lugnt. Ska till mvc på tisdag, då ska jag höra vad min barnmorska har att säga om mina sammandragningar och att jag är så svullen om vader och fötter. Behöver kanske något vätskedrivande...

Nu har jag precis klippt Viktor och det blev super fint som vanligt om ni frågar frisören själv ;) Det var en rejäl kalufs att klippa den här gången också, så nu är han nöjd :) I morgon ska jag åka med mamma till Kungsmässan för lite shopping. Hon behövde handla lite kläder och behövde därför smakråd. Så jag följer gärna med! Ska se om jag kan hitta någon fin tröja till skrutten med, någon som vi kan ta med till BB. Nu är i alla fall allt framtaget som skrutten ska ha på BB sen får vi packa vårt senare. För det som vi ska ha med använder vi fortfarande... så det blir att ha en lista framme så vi kan packa innan vi åker in.

Nu blir det att se Wallander tills jag somnar i soffan. Antar att det inte tar allt för lång tid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar