onsdag 14 mars 2012

Sovit gott :)

Ja, 2 nätter i rad nu har jag sovit väldigt mycket bättre än vad jag har gjort de senaste månaderna! Kan inte beskriva med ord hur underbart det är... Men någonstans har det ändå känts okej i och med att jag är hemma. Jag har inte känt någon stress eftersom jag inte jobbar, vilket har varit min räddning det senaste. Jag hade aldrig orkat jobba! 

Underbart väder är det idag igen :) Igår fick jag packat 2 flyttlådor med glas och tallrikar från vitrinskåpet. Så nu är i alla fall det skåpet tömt! Idag går jag på porslinet i köket tänkte jag. Finns ju en hel del som vi inte använder alls nu och det vore skönt att få det nerpackat så att vi får mindre att packa när skrutten kommit. Det hade vart härligt! Så det är en av mina uppgifter nu när jag är hemma, att försöka packa lite varje dag. Men man har ju ingenstans att ställa undan dessa lådor! Allt tar ju sån plats i denna lilla lägenheten... men men, 37 dagar kvar tills flytt :)

Har glömt att lägga in kort på vår fina vagn! Så det får jag göra nu :)

Emmaljunga City Cross (Capri Black)



Nu blir det att dricka en kopp te på balkongen i solen med en bok :) Läste ut min bok igår så idag får jag börja på en ny :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar