torsdag 1 mars 2012

Underbart med sol!

Det luktar verkligen vår ute och det doftar fantastiskt gott! Nu skulle man vilja sitta mot en husvägg och värma sig i solen... och tänk, nu är det bara 50 dagar kvar tills vi flyttar! Helt fantastiskt! Hoppas dock att skrutten verkligen kommer lite innan eller runt BF så det inte blir precis vid flytten. Men det skulle inte förvåna mig alls om det skulle bli så i alla fall :)

Igår hade jag inget speciellt planerat som jag skulle göra så städade lite här hemma och satte ihop spjälsängen. Viktor ville egentligen att vi skulle vänta med det, men det kunde ju inte jag ;) Dels mycket för att, ju mer som är klart desto lugnare blir jag. Då kan jag slappna av och känna att skrutten kan komma när den vill för allt är ordnat. Jag ska allt medge att det var lite meckigt att sätta ihop den, för det ska ju aldrig gå lätt?! Men tills slut fick jag ihop den och bäddade och det blev så fint :)


Idag var jag och fikade hemma hos Jenny tillsammans med hennes två tjejer. Riktigt mysigt! Det hart varit så mycket det sista med jobbet, visningar, försäljning av lägenheten och Sessans operation. Så nu kände jag verkligen att jag hade tid för annat utan att vara super stressad. Vi fikade och fick pratat en hel del, riktigt välbehövligt :) 

Nu sitter jag hemma framför tv:n och tittar på Skidskytte VM. Har precis avnjutit god mat, tomatsoppa med pasta. Har också varit och hämtat Neo hemma hos grannarna, så nu har Sessan roligt sällskap en stund. Det brukar ju aldrig vara så att matte är lika rolig som en hundkompis.


Har lagt upp benen högt nu med för mina fötter och vader är super svullna! Visst de har varit väldigt svullna ett par veckor tillbaka, men nu är det extremt! Det riktigt bultar och jag får knappt i mina fötter i mina joggingskor (som är riktigt rymliga i vanliga fall). Så nu blir det att vila framför tv:n en stund, inte helt fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar