söndag 10 november 2013

Söndag och farsdag

I fredags slutade jag tidigt så då mötte jag upp Viktor och Minnah i Kungsbacka. Vi handlade vinterskor till oss alla 3 (och jag hittade alltså till mig, woho!) Sen handlade vi mat på Maxi och åkte sen vidare hem och åt god middag och myste :)

Igår åkte vi till Kungsmässan en sväng. Viktor fick köpt sig en jätte fin skjorta som han fick i Farsdag present. Igår var det verkligen ett riktigt skitväder, blåste som bara den och regnade. Kändes verkligen som att stormen var tillbaka. Det konstiga var att de inte ens varnat för oväder... hos oss var det absolut lika galet väder som det var när stormen var här. Vi var inne hela dagen och grejade, lekte och bara myste! Så härligt! Jag har känt mig ganska krasslig med sen i fredags. Ont i kroppen, halsen och snuvig... sen har jag också haft konstant molvärk på kvällar och nätter de senaste dagarna vilket har lett till väldigt lite sömn. Ibland har det varit värre än molvärk. Såhär kan jag inte minnas att jag hade det med Minnah, i alla fall inte så här mycket. Har legat mycket i soffan denna helgen, väldigt tråkigt :( Men igår fick Viktor äntligen känna Lillebror sparka i magen :) Det var underbart! 

Idag bakade jag och M en tårta till världens bästa pappa Viktor. Det fick bli en med vaniljkräm, hallonmousse och blå grädde :) Riktigt god var den allt! Viktors familj var här på besök också idag, vi bjöd dem på middag och på tårtan. 

Nu sover Minnah så gott och vi sitter i soffan och tittar på tv. Snart kommer Bron, det bästa på hela söndagen! Vetekudden är värmd så nu gottar jag ner mig under filten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar