söndag 17 november 2013

Frisk luft och yrsel

Idag på förmiddagen var jag och Minnah på lekplatsen med Sandra och Charlie. Egentligen kände jag mig inte helt okej och Minnah var gör snorig och hostig. Men tänkte samtidigt att det kunde vara bra att gå ut och se om Minnah hade någon ork. Hon var mest gnällig och ville vara hos mig, men det var skönt att komma ut och få lite luft! Jobbigt nog blev jag yr och svimfärdig 3 gånger under 1 timma... Har redan börjat få problem med yrsel, avskyr det verkligen. Det är en sån hemsk känsla :(

Vid ett kom mina föräldrar på besök och Minnah blev så lycklig. Vi har inte träffat dem på nästan 2 veckor nu. Det blev lek och bus och sen köpte vi thaimat och åt till middag. Minnah snorar fortfarande och har slemhosta och idag var hon även mer glansig om ögonen. Hon hade liiite feber förut så jag får vara hemma med henne i morgon. Jag är verkligen glad att hon bara åkt på förkylningar och feber sen hon började på förskolan, men samtidigt tycker jag ändå synd om henne för nu har hon varit sjuk många gånger på kort tid. Så imån får vi vara hemma och kurera oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar