tisdag 19 november 2013

Klippdax!

Idag ringde jag och bokade klipp, sling och färg! Har inte gjort något med håret sedan i början på juni... tiden går så fruktansvärt fort och nu är det verkligen hög tid att fixa håret. Känner faktiskt för att ge mig själv både färg och slingor utöver klippningen. Ska faktiskt testa en salong här i Onsala, hoppas på att den är bra :) Fick tid redan på lördag, härligt! Ska bli gött med egentid hos frissan!

Skulle egentligen till mvc idag, men fick boka av det. Minnah vaknade efter en timma och hostade något fruktansvärt. Fick ta in henne och då kräktes hon upp en hel del slem (vilket iofs var väldigt bra!). Men sen kändes hon väldigt varm också, hon hade 38,1 i temp. Så fick boka om tiden till på torsdag istället, jag hoppas kunna gå då men vi får se. Nu ligger hon och sover, men hostar fortfarande en del... Dock tycker jag att hostan låter liite bättre nu, men inte mycket.

Idag är det Sverige-Portugal! Blir det VM eller inte?! Jag håller alla tummar och tår att detta går vägen nu! Hade vart så satans skoj!! Heja Sverige :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar