tisdag 27 november 2012

Underbar promenad

Viktor har haft lite svårt med att natta Minnah, hon är ledsen och vill inte alls somna. Så jag har fått ta över och då har hon somnat med en gång. Det är inte konstigt att det har blivit såhär när vi håller på och renoverar. Det är ju jag som har Minnah hela tiden. Tycker så synd om Viktor när det blir så jobbigt, men det kommer bli mycket bättre när vi är klara här hemma. Men idag var Viktor klar ganska tidigt med grejandet, så jag sa att jag mer än GÄRNA går en promenad själv med Sessan så kan också Viktor vara själv med Minnah en stund. 

Det var helt underbart att gå själv med Sessan. Smidigt att gå utan vagn ;-) Ringde och pratade med min fina bror som igen fått VG på sin tenta (full pott dessutom). Behöver väl inte säga att jag är en super stolt syster?! :) Sen lyssnade jag på grym musik också! Det blev en riktigt härlig promenad, kände att jag behövde detta...

Ikväll funkade det för Viktor att natta Minnah också! Riktigt kul :) 

Imån ska jag städa och fixa på nedervåningen. Dammsuga upp allt slipdamm och moppa... 

Trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar