tisdag 13 november 2012

Förkylning

Ja, då var vår lilla skrutt förkyld igen :( Har märkt att det blivit värre och värre. Idag på dagen var hon riktigt ledsen och då hade hon precis sovit i 2,5 timma. Hon ville ingenting, knappt ens vara i min famn. 2 timmar senare somnade hon igen och sov i 1 timma. Undrade då hur det skulle bli när Frida skulle komma, men skrutt verkade vara på ett härligt humör. Väldigt skönt :) Men när det sen vankades läggdags blev det ledsamt igen. Viktor försökte natta henne i kanske 20 minuter, men jag hörde hur hon skrek där nere. Så efter att ha hört på gråt från och till gick jag ner för att se hur det gick. Tog över kort därefter och hon somnade på 1 sekund. Lilla skrutt. Mycket beror nog på förkylningen, men Viktor är orolig för hur det ska gå på söndag när jag ska iväg på bio. Det är vid hennes läggdags nämligen som jag ska gå. Riktigt dumt av mig att jag inte tänkte efter innan vi bokade att vi skulle gått på dagen i stället. Men, vi får se hur det går nu de närmsta dagarna. I värsta fall får jag skippa bion... Skruttan går först, så är det bara.

Idag kom fina Frida på besök efter jobbet. Åh som jag har längtat! Det var så mysigt att få ses igen. Det var ett tag sedan nu. Fika och prat, behövligt! Får allt se till att det blir en ny dejt snart igen :)

Sitter nu och lyssnar på denna säsonen av Så mycket bättre. Magnus Ugglas version av "Jag och min far" är otroligt vacker. Han gör ett stort intryck på mig varje vecka...Även versionen "Har hört om en tjej" var grym.

Har ställt in vår träff med Lene och Olivia imorgon. O var fortfarande förkyld och Minnah är inte alls i form. Så det får bli kurering imorgon... Dessa förkylningstider, suck. 


Snart blir det sista promenaden med Sessan, sen sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar