onsdag 7 november 2012

Bloggtorka?

Har tydligen hamnat i en dålig bloggperiod... Blir inte att jag sätter mig ner och bloggar. När egentiden infinner sig kokar jag mig lite kaffe och tittar på tv, typ. Minnah är i alla fall bättre nu, jätte skönt :)

Idag var vi hemma hos Thérèse och William. Vi pratade, åt lunch, gick en långpromenad och tog sedan en kaffe...och en chokladboll ;-) Mums! En riktigt bra dag blev det. 

Viktor har lagt klart golvet idag, han är duktig min man. I morgon bitti kommer målaren och ska spackla taket. Heja heja! Jag och Minnah ska bara vara hemma, mysa lite kanske?! ;-) Undra om det ska bli skitväder imån tro? Nu blåser det och regnar en hel del. Usch och fy.

Ha en fin kväll! Ska nu titta på Bonde söker fru som jag spelade in förut :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar