torsdag 8 november 2012

Spacklat

I morse var målaren här vid 9 och spacklade hela taket och väggarna. Han var grymt effektiv, tog endast 2 timmar! Heja heja.

Minnah vaknade vid 7:45 idag!! Det är otroligt bra eftersom hon somnade vid 20 igår kväll. Ingen var gladare än hennes mamma :) Vi gick upp och åt lite frukost. Minnah fick välling och jag tog mackor... Slappt, men snabbt och gott. Sen gick vi ut med Sessan en snabbis och sen satte jag på lite gott kaffe. Minnah är lite små förkyld, så hon ville inte alls somna... Vyssade henne en stund och tillslut somnade hon. La min kudde under hennes så hon kom upp lite grann. Hon sov i 2 timmar och 45 minuter! Det märks att hon är förkyld.

Annars har vi inte gjort något speciellt idag. Städat i vårt lilla vardagsrum och sen läst på broschyren om ugnen så jag lär mig den. Har väl egentligen mest sett fram emot att mannen skulle komma hem eftersom han idag inte skulle snickra alls. Så idag blir det bara mys med älskade familjen :) Underbart!

Här kommer lite bilder på det färdiglagda golvet. Mer helhetsbild kommer ju såklart sen när all renovering är klar :)


Nu somnade skruttan äntligen! Hon har varit vaken sen 13:15! Blir en sen vila, men det får det bli. Inte så mycket att göra åt det.

Ha en fin kväll i mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar