måndag 12 november 2012

Måndag

Ja, då var det måndag igen. Dagarna går, veckorna likaså. Det är så mycket som händer hela tiden känns det som. Ska bli så skönt att få hemmet klart snart så vi kan återgå till vårt vanliga liv igen :) Måste verkligen erkänna att jag varit väldigt dålig på att höra av mig till folk den senaste tiden. Riktigt dåligt av mig. Även om det varit mycket det senaste är det absolut ingen ursäkt. Men, nu kan det bara bli bättre :)

Idag hade jag och Minnah först besök av min mamma och bror. Vi åt god thaimat till lunch och sen gick vi en promenad i blåsten. Brr! Men det var skönt att få röra på kroppen lite grann. Sen fick vi besök av Viktors föräldrar och bror på kvällen. Fullt ös med andra ord :) 

Annars har det varit bra det senaste. Njuter som vanligt av varje sekund med vår älskade dotter. Hon är verkligen vårt allt. Jag har verkligen också uppskattat att umgås med min älskade man. Visst att bygget står lite stilla. Men det har varit väldigt värt att få bara "vara" med min familj. Ska ju gå på bio nästa helg med syster och då är det bra om Minnah har umgåtts en del med sin pappa :) Så att hennes mamma lugnt kan lämna hemmet ;-) Det kommet säkert gå jätte bra! Det är jag övertygad om! Men det är första gången jag lämnar Minnah riktigt. Men det är ju Viktor som ska ha henne så samtidigt är jag väldigt lugn och trygg :) Det är bara lite mamma ångest som spökar...

Imån väntar först ett tidigt besök av målarn som ska slipa taket och kanske spackla lite till. Sen får vi finbesök av FRIDA (Jippi), som vi har längtat :) Ser så fram emot morgondagen!!!

God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar