tisdag 20 november 2012

Att det ska vara så svårt...

...att komma ihåg att sätta på sig stegräknaren varje dag. Skäms på mig. Jag har inte haft på mig den på säkert 2 månader, men jag har tänkt ofta på att jag måste komma ihåg den. Men icke... Men idag så :) Har kommit upp i 10 000 steg, är faktiskt nöjd med det efter hur vår dag har sett ut. Kom ut på en lagom rask långpromenad på ca 40 minuter. Men idag har jag grejat med tvätt, städ, lagat mat till Minnah (och oss såklart), men skrutt har inte varit på sitt bästa humör idag. Ledsen från och till, missnöjd med det mesta, inte mycket till tålamod... Tror förkylningen kanske håller på att bli värre. Hon har inte ätit något speciellt idag heller och hon brukar ju äta så himla bra. Hmm, ja något är det.

Skrev precis in all mat jag ätit idag på Tappa och jag klarade mig med 200 kalorier! Tummen upp :)

Idag har Viktor satt nästan alla taklister. Han har inte satt där vi ska ha tapeten än, för den är inte uppsatt ;-) Riktigt najs blev det!! 

Nu blir det tv-mys en stund innan vi ska ta tag i berget med disk (brände mig ganska mycket på kastrullen förut så jag får stå för torkandet...ajaj).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar